Citroen Jumper 33 2.2 HDI L2H1 Marge Auto Airco.Navigatie.Camera.Trekhaak.

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-04-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 134.040 km
Deuren 6
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Citroen Jumper 33 2.2 HDI L2H1 Marge Auto Airco.Navigatie.Camera.Trekhaak.


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-04-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 134.040 km
Deuren 6
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Heining
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosterinslag 17
Postcode 3871 AL
Plaats Hoevelaken
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2463886 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.heining.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2014 - jul. 2016

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 541 x 205 x 252 cm
Wielbasis: 345 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.425 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Nette Bus met leuke opties zoals bv. twee schuifdeuren , airco. navigatie systeem met bluetooth telefoon, Metallic zwart, trekhaak en een Marge auto dus Geen BTW. Alle technologie in de Citroën Jumper is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2015 heeft 134040 kilometer op de teller staan. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur zorgt voor een grote deuropening waardoor niet alleen in- en uitstappen gemakkelijker wordt, maar ook bijvoorbeeld het plaatsen van bagage of een kinderzitje. Ook is de auto voorzien van: elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. De uitrusting van deze Citroën is met navigatiesysteem en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Even bellen voor een afspraak en deze Citroën staat voor u klaar!

= Bedrijfsinformatie =

Wilt u meer informatie over de auto? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Aflever-/garantiepakketten bieden wij tegen meerprijs / in overleg aan. Naast de aanschaf van een auto kunt u ook voor andere mobiliteitsoplossingen terecht, zoals lease en financieringen. Vraag naar de voorwaarden.

U bent van harte welkom in onze volledig nieuwe showroom van 1000 m². Om u alle aandacht te kunnen geven, werken wij het liefst op afspraak. Een afspraak buiten openingstijden is ook mogelijk.

Hoewel wij onze advertenties met de grootste zorg voor u samenstellen, zijn fouten in de advertentie zoals specificaties, opties en uitrustingsniveaus altijd onder voorbehoud.
Wij adviseren u daarom om zaken die voor u van invloed zijn op uw aankoopbeslissing voor aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie