Citroen Jumper 33 2.2 HDI L2H1. AIRCO. CRUISE CONTROL. IMPERIAAL. 3 PERS.

€ 4.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-02-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 225.791 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Citroen Jumper 33 2.2 HDI L2H1. AIRCO. CRUISE CONTROL. IMPERIAAL. 3 PERS.


€ 4.995,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 225.791 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ansa Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kernkade 36
Postcode 3542 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15944393 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ansa-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Wielbasis: 345 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.856 kg
Laadvermogen: 1.444 kg
GVW: 3.300 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

CITROEN JUMPER 2.2HDI UIT 2011 MET 225.000KM. N.A.P. AIRCO. L2H1 MET IMPERIAAL. ZEER NET INTERIEUR. 4 NIEUWE VERSTUIVERS EN EEN KOPREVISIE RECENTELIJK UITGEVOERD, SCHADE LINKS ACHTER IN OVERLEG TE REPAREREN

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie