Bouwjaar | 02-04-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 255.667 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 255.667 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolsma Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dahliastraat 27A |
Postcode | 7641 VZ |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22123268 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.816 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 300 cm
Aantal zitplaatsen: 3
Emissieklasse: Euro 4
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
* CITROEN JUMPER 2.2 L1 H1 2.2 HDI
* LET OP ZOLANG DE AUTO OP HET NET STAAT IS HIJ NOG BESCHIKBAAR
* BIEDEN UITERSTE PRIJS ALLEEN NAAST DE AUTO
* LET OP AUTO START NIET
* ZO INGERUILD ZO WEER WEG
* BOUWJAAR 2009
* 256000 KM
* APK TOT 25-05-2024
* STUURBEKRACHTIGING
* BOARDCOMPUTER
* ELEK RAMEN
* AIRCO
* CRUISE CONTROL
* ELEK SPIEGELS
* GETINT GLAS
* AIRBAGS
* RADIO/CD SPELER
* PARROT
* HANDGESCHAKELD
* STUURBEDIENING
* ARMSTEUN
* 12V AANSLUITING
* 3 ZILTPLAATSEN
* ENKEL CABINE
* MARGE AUTO (KOMT GEEN BTW BIJ)
* ZIJSCHUIFDEUR
* 2 DEUREN ACHTER
* TREKHAAK
* BEL VOOR EEN AFSPRAAK 0622-123268
* OPENINGSTIJDEN VAN MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 10.00 TOT 17.00 UUR
ZATERDAGS VAN 10 TOT 14.00 UUR
ZONDAGS GESLOTEN
* OF MAIL VOOR EEN AFSPRAAK NAAR WOLSMAAUTOS@GMAIL.COM
* WOLSMA AUTOS
* DAHLIASTRAAT 27A
* 7641 VZ WIERDEN
* TEL 0622-123268
= Bedrijfsinformatie =
* BEL VOOR VERDERE INFO OF EEN AFSPRAAK GRAAG BELLEN VOORDAT U KOMT SOMS ZIJN WIJ ONDERWEG.
* KIJK VOOR MEER FOTOS OP WWW.WOLSMAAUTOS.NL
* OOK VOOR DIVERSE SETS SPORTVELGEN EN ONDERDELEN
* WWW.WOLSMAAUTOS.NL ONDER ONDERDELEN EN DIVERSEN
* TEVENS AUTOS TE KOOP GEVRAAGD WWW.WOLSMAAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.