Bouwjaar | 19-07-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 175.851 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 175.851 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HvR Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalstraat 41B |
Postcode | 5691 NB |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51817611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvrtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.816 kg
Laadvermogen: 1.184 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Emissieklasse: Euro 4
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's bekijk onze website. For more pictures check our website. www.hvrtrading.nl
- Financiering is eventueel mogelijk.
- Inruil is mogelijk.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, met ruim 25 jaar ervaring in de autobranche. Uiteraard kunnen we uw oude auto direct vrijwaren en de nieuwe auto op uw naam zetten.
U heeft bij ons ook de mogelijkheid om te pinnen of te telebankieren
Voor een kop koffie en een proefrit bent u van harte welkom!
We hebben altijd ongeveer 70 personen en bedrijfswagens op voorraad.
Ook kunt u op onze website onze bedrijfsvoorraad vinden www.hvrtrading.nl
HVR Trading
Kanaalstraat 41b
5691 NB Son & Breugel
mob: +31(0)651817611
info@hvrtrading.nl
www.hvrtrading.nl
openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tm 17:30 uur
zaterdag van 10:00 t/m 16:00 uur
onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.