Bouwjaar | 05-12-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 87.053 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 7.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 87.053 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Michel Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Raalterweg 81D |
Postcode | 8124 AC |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22316984 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.835 kg
Laadvermogen: 1.165 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Michel Brink Auto's is een erkend autobedrijf, wat al meer dan 35 jaar actief is in de autobranche En zich gespecialiseerd heeft in de in- en verkoop van gebruikte personenauto's bedrijfswagens en Motoren .
Hierbij bieden wij aan:
Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 Economy Airco
Apk keuring geldig t/m 2025
Orginele Sleutels Aanwezig
Onderhouds Boekjes Aanwezig
Nationale Auto Pas Aanwezig NAP
Nationale Auto Pas Informatie over Nationale Auto Pas
De zekerheden van de Nationale Auto Pas:
Van deze auto is de kilometerteller historie bekend bij de Nationale Auto Pas
De vermelde kilometerstand in deze advertentie is logisch verklaarbaar
Inruil van Uw Auto mogelijk
Wij zij een Erkend RDW Bedrijf
Afgifte Vrijwaringsbewijs van u Auto
Tenaamstelling Voertuig Kentekenbewijs
Tenaamstelling 7 Dagen per week van 0.800 t/m 23.00 Uur
Lid van de Nationale Auto Pas
MICHEL BRINK AUTO'S
Telefonisch Bereikbaarheid : U kunt ons 7 Dagen per week
Telefonisch bereiken Van 08.00 Uur tot 23.00 Uur
( 0ok op Zondag bellen voor een afspraak mogelijk)
Bel ons voor u vertrekt dit om een teleurstelling te voorkomen dat de Auto Verkocht of Gereserveerd is.
U bent van harte welkom bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.