Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 332.654 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 1.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 332.654 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koninginnedijk 836 |
Postcode | 5361 CR |
Plaats | Grave |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19883787 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.senautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.930 kg
Laadvermogen: 1.169 kg
GVW: 3.000 kg
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Emissieklasse: Euro 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 DC, Rijdt en schakelt goed. Auto is nog voorzien van apk tot 16-04-25.
Dubbele Cabine op papier, achterbank zit er niet bij!
Marge voertuig kom geen btw bij!
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn geopend op Afspraak, ook in het weekend en avonduren. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen op 0619883787.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.