Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 DC Marge, Dubbele Cabine, APK

€ 1.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-03-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 332.654 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 DC Marge, Dubbele Cabine, APK


€ 1.750,-

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 332.654 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koninginnedijk 836
Postcode 5361 CR
Plaats Grave
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19883787 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.senautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.930 kg
Laadvermogen: 1.169 kg
GVW: 3.000 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Emissieklasse: Euro 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 DC, Rijdt en schakelt goed. Auto is nog voorzien van apk tot 16-04-25.

Dubbele Cabine op papier, achterbank zit er niet bij!

Marge voertuig kom geen btw bij!

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn geopend op Afspraak, ook in het weekend en avonduren. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen op 0619883787.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie