Citroen Jumper 30 2.0 BlueHDi L2H1 Dubbel Cabine Trekhaak|Camera

€ 16.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 71.526 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Citroen Jumper 30 2.0 BlueHDi L2H1 Dubbel Cabine Trekhaak|Camera


€ 16.900,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 71.526 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Peeman-Slot B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 15
Postcode 1785 AG
Plaats Den Helder
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)223 - 634700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.peemanslot.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2016 - dec. 2018

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 541 x 205 x 225 cm
Wielbasis: 345 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.977 kg
Laadvermogen: 1.023 kg
GVW: 3.000 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

Hij is stijlvol en comfortabel, deze Citroën Jumper, en hij is ontworpen om u veilig en comfortabel te laten rijden onder alle omstandigheden. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. Bij de uitrusting van deze Citroën horen onder meer elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.



Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK . De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Aflever/Garantiepakket bieden wij u graag tegen meerprijs aan . Het aflever/garantiepakket kost €795,- daarvoor krijgt u: (Onderhoudsbeurt, 12 Maanden BOVAG-garantie, nieuwe APK, schoonmaak, brandstof twv €50.00.).
*Peeman&Slot bv is niet aansprakelijk voor kennelijke (type)Fouten op de website of prijskaart.Mogelijke tik ,en zetfouten zullen dan ook zo spoedig mogelijk worden aangepast.*

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie