Citroen Jumper 2.2bluehdi 140PK L2H2 | Imperiaal | Trekhaak 3500Kg | Navigatie | Camera | Airco | Cruise | Betimmerin

€ 21.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 105.073 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Citroen Jumper 2.2bluehdi 140PK L2H2 | Imperiaal | Trekhaak 3500Kg | Navigatie | Camera | Airco | Cruise | Betimmerin


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 105.073 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUTCH Vans
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mercuriusweg 41
Postcode 3771 NC
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dutchvans.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: okt. 2019 - aug. 2022
Cabine: enkel
Referentienummer: 9364

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 542 x 237 x 253 cm
Wielbasis: 345 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.930 kg
Laadvermogen: 1.570 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 312 x 187 x 193 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Met een auto als deze Citroën Jumper kom jij absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2021. De aandrijving van deze Citroën wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook twee achterdeuren, warmtewerend glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.

Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. De auto is voorzien van een 3500Kg trekhaak en is een uitstekende trekker. Het navigatiesysteem loodst je snel naar jouw reisdoel. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Met airconditioning en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor jou het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat je dan maximaal in de ankers gaat.

Interesse voor deze Citroën Jumper? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.

Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.

U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie