Citroen Jumper 2.2 HDI L4 Oprijwagen EURO 5 1550KG AIRCO/CRUISE/LIER APK 10/2025 HOOG LAADVERMOGEN Sleepwagen Zwaailampen Trekhaak

€ 17.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-10-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 186.130 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Citroen Jumper 2.2 HDI L4 Oprijwagen EURO 5 1550KG AIRCO/CRUISE/LIER APK 10/2025 HOOG LAADVERMOGEN Sleepwagen Zwaailampen Trekhaak


€ 17.000,-

Algemeen

Bouwjaar 26-10-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 186.130 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kanjerautoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres op afspraak
Postcode
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39419996 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kanjerautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • luchtvering
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/70 R15
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 403 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.945 kg
Laadvermogen: 1.855 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

8 inch Oluve luchtveringsysteem gemonteerd in februari t.w.v. € 1200, voor het zorgeloos vervoeren van alles.
2 sleutels aanwezig.
Trekhaak op kopschot aanwezig.
Carkit met microfoon en multifunctioneel stuur.
Cabine voor in 3 zitplaatsen heel ruim, ook als een collega mee gaat.
Werkende elektrische lier met draadloze afstandsbediening. Verstelbaar in verschillende positie's.
Zwaailampen op het dak.
Voorruiten geblindeerd, heerlijk in de zomer.
Oprijschotten aanwezig, 2 stuks.
Ledverlichting rondom, breedtelampen nieuw.
De 2.2 HDI is oersterk met de 6 bak ook heel erg zuinig!
Cruise controle en begrenzer aanwezig.
Hoog laadvermogen 1550 KG op papier.
Extra lange versie L4 oprijbak ook voor verlengde bussen.
Opbergbakken aanwezig voor gereedschap naast de oprijbak.
Reservewiel aanwezig.

Origineel NL Auto, voorheen gebruikt door een brommobiel bedrijf en daardoor weinig zwaarwerk gedaan.

Werkelijk waar in nette staat. Auto is in gebruik kilometers kunnen oplopen.

Let op marge oprijwagen !

Let op geen addblue waardoor je geen gezeik krijgt met hoge kosten!

= Bedrijfsinformatie =

Kortom een leuk wagen die met de juiste liefde nog veel kilometers kan maken!

Voor meer informatie of een gratis bezichtiging kunt u contact met ons opnemen.

Iedere dag tot 21.00 uur bereikbaar via:

Bellen, WhatsApp en SMS: 0639419996

Bezichtigingen zijn enkel op afspraak.

Beperkte inruil mogelijk:

Heeft u interesse in inruil? Stuur ons enkele foto's en basisinformatie over uw auto, en wij zullen u zo snel mogelijk een inruilvoorstel doen. U kunt ons bereiken via WhatsApp, de Marktplaats chat omgeving, of door te bellen naar: 0639419996

Is deze auto niets voor u? Kijk bij onze andere advertenties wellicht zal een andere voertuig u aanspreken.

Met vriendelijke groet,

Kanjer

Zet en druk/fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Onze prijzen zijn scherp en zorgvuldig bepaald en in dit geval een meeneemprijs.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie