Citroen Jumper 2.2 BlueHDi 140 S&S L2H2 3.5t | Achteruitrijcamera | Climate & Cruise control | Parkeersensoren achter | Navigatie | Apple Carplay / Android Auto | Tr

€ 37.155,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.184 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Citroen Jumper 2.2 BlueHDi 140 S&S L2H2 3.5t | Achteruitrijcamera | Climate & Cruise control | Parkeersensoren achter | Navigatie | Apple Carplay / Android Auto | Tr


€ 37.155,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-07-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.184 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Peugeot Wurdum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Werpsterdijk 1 3
Postcode 9088 BZ
Plaats Wurdum
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2551302 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2024
Kleur: B0mp0b b0n2bb

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 541 x 205 cm
Wielbasis: 345 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.000 kg
Laadvermogen: 1.500 kg
GVW: 3.500 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 10.000 l

Interieur
Interieur: B0pbtb b0rfxb, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 203 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard : Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jasper Zijlstra

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze auto uit 2024 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 25 kilometer. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en start-stopsysteem.

De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Connected Services zorgen ervoor dat de belangrijkste functies en data van de auto altijd en overal te checken zijn. Gewoon via de app op de smartphone. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Een andere zender zoeken of het volume wijzigen? Het audiosysteem heeft bediening op het stuur. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn DAB ontvangst, cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Deze Citroen is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Autobedrijf Haaima Hylkema is al decennia lang het vertrouwde adres in Friesland en de Noordoostpolder als het gaat om mobiliteit in de breedste zin van het

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie