Citroen Grand C4 Picasso 1.6 BlueHDi Shine
€ 6.950,-
Bouwjaar | 30-08-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.491 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.491 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf M. Joelfan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Apolloweg 300 |
Postcode | 8239 DB |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51353190 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjoelfan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 183 x 164 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.322 kg
Laadvermogen: 853 kg
GVW: 2.175 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 674 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Deze Citroen Grand C4 Picasso komt uit 2016, werd geleverd van 08-07-2016 tot 31-07-2018 en kostte toen € 35.273,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1560 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 189 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,0 liter per 100 km en hij weegt 1322 kg. De APK is geldig tot 08-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 408,67 per kwartaal.
Letop deze auto verkopen wij voor een klant van ons auto rijdt en schakel goed is een 7zitter
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Grand C4 Picasso | Ruimte als kunstvorm
Een kubus biedt optimale ruimte. De inhoud ervan is tot in de uiterste hoeken te benutten, mede omdat de meeste koffers ook recht zijn. Een vierkante auto is echter niet erg aantrekkelijk. Een ruime gezinsauto is daarom in de basis vierkant, maar voegt daar enige stroomlijn en charme aan toe. Citroën gaat nu nog een stap verder en wil de MPV (Multi Purpose Vehicle) tot een kunstvorm verheffen met de "Grand C4 Picasso".
De Citroen C4 Picasso is niet alleen ruim maar ook nog eens fraai gelijnd en modern. Kies bij voorkeur een diesel met weinig opties, die rijdt het best en kent de minste storingen.
Plus
- Zeer ruim
- Onderscheidend uiterlijk
- Uiterst comfortabel
Min
- Elektrische parkeerrem werkt te traag
- Kleine maar storende ergonomische missers
- Fors hoger verbruik met automaat (Blue HDI)
Conclusie
Vele merken bieden ruime gezinsauto's aan. Net als bij alle andere merken staat ook bij de Citroën C4 Picasso ruimte centraal. Citroën gaat met de C4 Picasso echter op alle punten een stap verder. Dat geldt niet alleen voor de vormgeving, maar ook voor de uitrusting en de techniek.
Helaas wordt de C4 Picasso geplaagd door diverse schoonheidsfoutjes. Zo werkt de elektronica soms storend traag en blijken ergonomische hoogstandjes niet op lange bestuurders te zijn berekend. Houd ook rekening met het feit dat de varianten met dieselmotor een beter weggedrag hebben dan de benzine-uitvoeringen.
Wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering zonder de extra opties, is de (Grand) C4 Picasso al een heerlijke reisauto. Bovendien biedt deze reisauto ook nog eens heel veel ruimte en verpakt dat als een waar kunstwerk.