Bouwjaar | 03-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.971 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 4.749,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.971 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vughterpoort auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdskampweg 1719 |
Postcode | 5222 BA |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6900725 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vughterpoortauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2010 - jul. 2014
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 1.602 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Veel snelweg km's dus weinig slijtage, zuinig e-HDi 1:25, Leuke rood/witte kleurstelling met Luxe "so chic" pakket: cruise, airco-clima,Navi, Hi-Fi premium muziek met bluetooth en USB, high gloss black interieurdelen,chrome accenten, witte spiegels en wit/alu 16" velgen, goed onderhouden (foto's) nieuw roetfilter bij 220.000 km en distributiriem/waterpomp bij 195.000 km. APK 19-08-2025. Wij bieden u diverse aflever-/onderhoudspakketten
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in ons familiebedrijf te 's-Hertogenbosch, al sinds 1976 staan Hans, Roel en Rex Nuyten voor u klaar. Ruim 50 occasions op voorraad!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS3 Racing | Alleskunner
Wie naar autosport op TV kijkt zal zich meer dan eens hebben afgevraagd: "kan mijn auto dat ook"? Het antwoord is: nee. Alhoewel de sportwagens op TV het uiterlijk hebben van bekende modellen, zijn het onderhuids pure racewagens. Ze zijn daardoor tot veel meer in staat dan de alledaagse straatauto's waar ze van zijn afgeleid. Citroën belooft daar nu verandering in te brengen, door de kennis die het heeft opgedaan in de autosport toe te passen op de DS3. Die auto heet heel toepasselijk: "DS3 Racing".
De DS3 is het pretnummer van Citroen. De Racing-uitvoering vehoogt die pret met een sterkere motor en nog spannendere aankleding. Vereist gewenning, want het mechaniek kan het vermogen nauwelijks aan.
Plus
- sublieme prestaties, verrassend zuinig
- originele vormgeving en aankleding
- uitstekende wegligging
Min
- te weinig gevoel in besturing
- minimale beenruimte ruimte achterin
- voorwielen kunnen vermogen nauwelijks aan
Conclusie
De DS3 is het pretnummer van Citroën. De nieuwe Racing-uitvoering vehoogt die pret nog verder. Dankzij unieke kleurstellingen en een meer dan sportieve aankleding, onscheidt de Racing zich nadrukkelijk van de gewone uitvoeringen. Het blijft echter niet bij alleen uiterlijk vertoon: onderhuids is de DS3 Racing aangescherpt dankzij de kennis die Citroën heeft opgedaan in de autosport.
De turbomotor is bijzonder sterk en dat komt zowel de prestaties als het comfort ten goede. Ook bij kalm meerijden met de verkeersstroom, is het heerlijk om altijd een enorme reserve paraat te hebben. Wanneer het kan en mag, levert de 207 pk sterke turbomotor uitstekende prestaties (0-100 km/u in 6.5 seconden, topsnelheid 235 km/u).
Helaas kunnen de voorwielen het overvloedige vermogen nauwelijks verwerken, waardoor de besturing op z'n zachtst gezegd enige gewennig vereist. Eenmaal vertrouwd met het bijzondere karakter, overtuigt de Racing niet alleen als topmodel van de DS3-lijn, maar ook als de grootste pretmachine die Citroën op dit moment levert.