Bouwjaar | 01-01-1973 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.758 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.175 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-1973 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.758 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.175 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oldtimerfarm |
Contactpersoon | Xavier Molenaar |
Adres | Steenweg op Deinze, 51C |
Postcode | 9880 |
Plaats | Aalter |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)472 - 401338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oldtimerfarm.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Oldtimerfarm:
Oldtimerfarm is gespecialiseerd in verkoop in opdracht van oldtimers en collectiewagens en we zijn fier u deze wagen te mogen aanbieden.
Centraal gelegen, in België, te 9880 Aalter, Lobulckstraat 9, op 1 uur van Frankrijk, 1,5 uur van Nederland en 2,5 uur van Duitsland, kunt u deze wagen bewonderen tesamen met de +300 andere collectiewagens die we aanbieden. Onze jarenlange expertise staat ter beschikking van wie in vertrouwen en degelijk geadviseerd zowel een wagen wenst te verkopen als aan te kopen.
Wij verkopen in consignatie en geven - in alle transparantie - advies aangepast aan uw wensen, ervaring en kennisniveau. Inspectie op de brug en testrit zijn hierbij vanzelfsprekend en kosteloos. Prijzen zijn alles inbegrepen, meestal BTW niet-aftrekbaar, vrij van import- of andere belastingen binnen de Europese Unie. Wij kunnen, indien gewenst, voorzien in Belgische, Franse of Nederlandse technische keuring. Levering (wereldwijd), stalling, onderhoud en herstelling behoren tot onze core-business.
Op onze website vindt u per wagen een zeer uitgebreide fotoreportage (+100 foto's). Voor een uitgebreidere beschrijving, een gedegen advies en met al uw vragen kunt u uiteraard telefonisch, via e-mail of mits een bezoek bij ons terecht.
Oldtimerfarm is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10u tot 17u (zonder afspraak). Op zondag zijn we gesloten en op maandag enkel op afspraak te bezoeken. We kijken er naar uit u te mogen verwelkomen!
Informatie en prijzen onder voorbehoud van wijzigingen en/of drukfouten. Meer info over onze privacy, GDPR en cookie policy: https://www.oldtimerfarm.be/privacy_policy_oldtimerfarm.pdf
Contacteer ons:
Xavier: 0032 472 40 1338 (NL, FR, DE, EN, IT) info@oldtimerfarm.be
Olivier: 0032 473 11 7300 (NL, FR, DE, EN) olivier@oldtimerfarm.be
Oldtimerfarm uit Aalter verkoopt ook graag uw oldtimer of collectiewagen in opdracht. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met Xavier of Olivier.
Volgende afspraken op beurzen:
OLDTIMERS AND COFFEE
o 06/10/2024
31/08-01/09/2024 Opendeurweekend
07-08/09/2024 DP4C
24-27/10/2024 BEURS BOLOGNA (ITALIE)
16-19/01/2025 Interclassics Maastricht 2025
https://www.oldtimerfarm.be/nl/events.php
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS | La Bombe Citroen
Dit jaar viert het Franse automerk Citroën haar 90-ste verjaardag en dat wordt enige luister bijgezet met een restyling van het logo en ... een nieuwe versie van de legendarische DS! Op de autosalon van Genève is een prototype van deze DS3 genaamde 'voiture' onthuld; de '3' is daarbij een verwijzing naar de Citroën C3, waar het onderstel van is geleend. Het model ziet er aardig uit, maar heeft overigens meer weg van een gecitroniseerde nieuwe MINI dan van de goddelijke DS die in 1955 insloeg als een bom.
De Citroen DS sloeg bij de introductie in 1955 in als een bom dankzij de bijzondere vormgeving, moderne techniek en het hoogstaande comfort. Daarom is de auto nu een gewilde klassieker.
Plus
- Tijdloos design en vormgeving
- Hoogstaand (rij)comfort (zweven over de weg)
- Erg veilig (alles is bekrachtigd)
Min
- Alert zijn op roestvorming
- Het blijft Citroen, niet wakker liggen van lampje en/of slangetje kapot
- Cabrio's zijn onbetaalbaar geworden