Bouwjaar | 24-03-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 274.996 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.946 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 274.996 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.946 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bimmel b.v. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Butter 1 |
Postcode | 1713 GM |
Plaats | Obdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 452832 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bimmel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 146 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.841 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 2.271 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkerblauw, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik in de stad: 16,3 l/100km (1 op 6,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 501 - € 531 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor vragen kunt u ons vanzelfsprekend altijd bereiken via telefoonnummer 06-29056231 ( Rick Boekel) of 06-53731185 (Rick Bakker) Uiteraard kunnen wij uw huidige auto inruilen. De koffie wordt vers voor u gezet!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C6 | Niet gek
Eind 2005 werd de Citroën C6 geïntroduceerd. Maar vrijwel direct was de vraag naar Citroëns nieuwe vlaggenschip groter dan verwacht. Maanden lang was de auto alleen in Frankrijk leverbaar. De wildste geruchten deden de ronde waarom de C6 niet in andere landen verkrijgbaar was. Nu komt aan alle speculaties een einde: het nieuwe topmodel van Citroën is in heel Europa beschikbaar en het is eindelijk tijd voor een testrit. Maakt de C6 de verwachtingen waar?
Het topmodel van Citroen, de C6, kan zich op alle vlakken meten met de concurrentie. De C6 is lekker eigenwijs, maar niet zo innovatief als topmodellen van Citroen uit het verleden.
Plus
- bijzonder comfortabel
- exclusief
- zeer ruim, ook achterin
Min
- niet zo revolutionair als de voorgangers
- onprettig schakelende automaat
- matig navigatie- en communicatiesysteem
Conclusie
Citroën heeft haar clientèle lang in spanning gehouden, maar de C6 is het wachten waard. Dit nieuwe topmodel van Citroën doorstaat de vergelijking met toppers van andere merken glansrijk. De uitrusting en het comfort zijn vergelijkbaar met die van andere luxe auto's. De prestaties van de benzinemotor blijven iets achter bij de concurrentie.
Zoals het hoort bij een echte Citroën is de C6 anders, eigenzinnig en eigenwijs. De revolutie blijft echter uit: de C6 biedt geen futuristische techniek of baanbrekende vormgeving die over lange tijd nog steeds vernieuwend is. Kortom: de Citroën C6 is niet gek, maar juist het topmodel van Citroën zou eigenlijk te gek moeten zijn.