Bouwjaar | 26-09-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 165 kW (225 pk) |
€ 39.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 165 kW (225 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Citroën Specialist Enting |
Contactpersoon | Michel van Dijk |
Adres | Zomerdijk 80-A |
Postcode | 8064 XG |
Plaats | Zwartsluis |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3867822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.entingbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 165 kW (225 PK)
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R19
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Accu: 12 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.697 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 24,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
2 STUKS NIEUW VAN 26 SEPTEMBER 2024: C5 X HYBRID 225PK in lcomplete Plus uitvoering in prachtig Gris Platinum en Hype Black leer... maar pas op!... een proefrit en u bent verkocht.. de stoelen, de vering de rust en de souplesse, het is Citroen weer gelukt om echte Grand Voiture met voortreffelijke rijkwaliteiten neer te zetten. Het speciale adaptieve veersysteem met 2 fase schokbrekers en de speciale comfort seats laten u over het asfalt zweven en strijkt elke verkeersdrempel bijna glad. Deze Plus uitvoering is als extra voorzien van elektrisch verstelbare stoelen met memory stand, stoelverwarming L+R , stuurwielverwarming en voorruitverwarming. Uiteraard ook voorzien van adaptive cruise control met Stop&Go, Apple Carplay/Android draadloos, Head up display en standkachel. ICM met het Hybride systeem kan u tot wel 50 KM elektrisch rijden en heeft de auto een zeer laag verbruik. Wees welkom en laat u overtuigen met een proefrit. Brutoprijs normaal 48500,- euro, doe dus uw voordeel! Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan. INRUIL MOGELIJK. PRIJS IS GEHEEL RIJKLAAR EN MET 2 JAAR FABRIEKSGARANTIE TOT 26 SEPTEMBER 2026.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C5 | Karakterkwestie
Saaie zakenauto's zijn er al genoeg. Ze worden gemaakt voor voorspelbare zakenmensen die iedere dag van 9-tot-5 hetzelfde werk doen. Maar het kan ook anders! Speciaal voor de karaktervolle uitblinker introduceert Citroën nu de nieuwe, eigenzinnige C5. Is anders ook beter?
De Citroen C5 onderscheidt zich van de massa met ongekend comfort en een uitgesproken vormgeving. De prijs, uitrusting en ruimte zijn juist heel gemiddeld.
Plus
- zeer comfortabel
- overtuigt als bijzondere, exclusieve zakenauto
- stille, zuinige dieselmotor
Min
- slechts één (onhandige) bekerhouder
- elektronische handrem reageert vervelend traag
- wel anders, niet vernieuwend
Conclusie
De nieuwe C5 is geen brave meeloper, maar een echte eigenzinnige Citroën. Het uitgesproken karakter zal echter niet iedereen aanspreken. Heel gewoon zijn de prijs, de uitrusting en de binnenruimte. Bovengemiddeld goed zijn de ergonomie, de afwerking en de vormgeving. De twee liter dieselmotor is stil en sterk.
Echt uitblinken doet de Citroën op het gebied van comfort. Het bijzondere interieur geeft de C5 een exclusief gevoel. Hydractive III weet zelfs het slechtste wegdek glad te strijken. Vooral in de stad en op slechte buitenwegen komt het systeem tot z'n recht. Met een druk op de sport-knop verandert het karakter en gedraagt de C5 zich als een traditionele, vertrouwde zakenauto.