Bouwjaar | 30-01-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.846 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.846 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Bonhof |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hammerstraat 5 |
Postcode | 8161 PH |
Plaats | Epe |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 615539 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragebonhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2008 - feb. 2010
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 71 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 185 x 151 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.594 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.224 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen geen afleverkosten.
Aan de inhoud van deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C5 | Karakterkwestie
Saaie zakenauto's zijn er al genoeg. Ze worden gemaakt voor voorspelbare zakenmensen die iedere dag van 9-tot-5 hetzelfde werk doen. Maar het kan ook anders! Speciaal voor de karaktervolle uitblinker introduceert Citroën nu de nieuwe, eigenzinnige C5. Is anders ook beter?
De Citroen C5 onderscheidt zich van de massa met ongekend comfort en een uitgesproken vormgeving. De prijs, uitrusting en ruimte zijn juist heel gemiddeld.
Plus
- zeer comfortabel
- overtuigt als bijzondere, exclusieve zakenauto
- stille, zuinige dieselmotor
Min
- slechts één (onhandige) bekerhouder
- elektronische handrem reageert vervelend traag
- wel anders, niet vernieuwend
Conclusie
De nieuwe C5 is geen brave meeloper, maar een echte eigenzinnige Citroën. Het uitgesproken karakter zal echter niet iedereen aanspreken. Heel gewoon zijn de prijs, de uitrusting en de binnenruimte. Bovengemiddeld goed zijn de ergonomie, de afwerking en de vormgeving. De twee liter dieselmotor is stil en sterk.
Echt uitblinken doet de Citroën op het gebied van comfort. Het bijzondere interieur geeft de C5 een exclusief gevoel. Hydractive III weet zelfs het slechtste wegdek glad te strijken. Vooral in de stad en op slechte buitenwegen komt het systeem tot z'n recht. Met een druk op de sport-knop verandert het karakter en gedraagt de C5 zich als een traditionele, vertrouwde zakenauto.