Bouwjaar | 07-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.411 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 6.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.411 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RJO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spundelseweg 35B |
Postcode | 4715 RB |
Plaats | Rucphen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rjo-trading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R16
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 148 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.473 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.133 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Citroen C5 Tourer stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. In deze Citroen profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen en in delen neerklapbare achterbank.
Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. De radio bedienen zonder uw handen van het stuur te halen: het kan in deze auto dankzij de audiobediening op het stuurwiel. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control! En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bestuurders-informatie-systeem.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Citroen C5 Tourer samen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C5 | Karakterkwestie
Saaie zakenauto's zijn er al genoeg. Ze worden gemaakt voor voorspelbare zakenmensen die iedere dag van 9-tot-5 hetzelfde werk doen. Maar het kan ook anders! Speciaal voor de karaktervolle uitblinker introduceert Citroën nu de nieuwe, eigenzinnige C5. Is anders ook beter?
De Citroen C5 onderscheidt zich van de massa met ongekend comfort en een uitgesproken vormgeving. De prijs, uitrusting en ruimte zijn juist heel gemiddeld.
Plus
- zeer comfortabel
- overtuigt als bijzondere, exclusieve zakenauto
- stille, zuinige dieselmotor
Min
- slechts één (onhandige) bekerhouder
- elektronische handrem reageert vervelend traag
- wel anders, niet vernieuwend
Conclusie
De nieuwe C5 is geen brave meeloper, maar een echte eigenzinnige Citroën. Het uitgesproken karakter zal echter niet iedereen aanspreken. Heel gewoon zijn de prijs, de uitrusting en de binnenruimte. Bovengemiddeld goed zijn de ergonomie, de afwerking en de vormgeving. De twee liter dieselmotor is stil en sterk.
Echt uitblinken doet de Citroën op het gebied van comfort. Het bijzondere interieur geeft de C5 een exclusief gevoel. Hydractive III weet zelfs het slechtste wegdek glad te strijken. Vooral in de stad en op slechte buitenwegen komt het systeem tot z'n recht. Met een druk op de sport-knop verandert het karakter en gedraagt de C5 zich als een traditionele, vertrouwde zakenauto.