Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.263 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.263 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Steiner Holding BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Max Planckstraat 34 |
Postcode | 2041 CZ |
Plaats | Zandvoort |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55750469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.steinerholding.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - jan. 2014
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 71 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 151 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.509 kg
Laadvermogen: 691 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.790 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
LET OP: De auto verbruikt olie (zoals alle THP motoren trouwens). Rijdt en schakelt echter heel goed. Veel nieuwe onderdelen (o.a. Distributieketting, Turbo, Katalysator, 2 banden, etc.). Zie foto's van de rekeningen. Luxe uitgevoerd met half LEDER sportinterieur, Navigatie Full Map, Panoramadak, 18" LMV, Dynamische vering, etc. De APK is geldig tot 24-05-2025. De auto is netjes maar heeft natuurlijk gebruikerssporen welke men van een 12 jaar oude auto mag verwachten.
Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie. De exportprijs binnen de EU is €4100 + €400 deposit for BPM.
Rest BPM = €850 (teruggave bij export binnen de EU).
Wij verzorgen ook exportdocumenten voor een trailer (€40) en exportdocumenten voor het rijden over de weg met witte platen een 14 daagse WA verzekering (€150).
We also make exportdocuments for a trailer (€40) and for driving with white plates and a 14-day basic insurance (€150).
= Bedrijfsinformatie =
Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie en zonder inruil. Vraag vrijblijvend naar de full service prijs incl. een nieuwe APK keuring en 12 maanden BOVAG garantie (alleen mogelijk voor auto's boven de €4.500,-).
Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden niet meer in behandeling genomen, mede door het grote aantal reacties op onze advertenties. Voor Vertrek uw DAG LIMIET bij uw bank wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG )! U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon of laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Ook kleine gebruikerssporen zij niet altijd zichtbaar op de foto's ondanks zorgvuldigheid om de advertentie samen te stellen. Controleert u daarom altijd of alle gewen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C5 | Karakterkwestie
Saaie zakenauto's zijn er al genoeg. Ze worden gemaakt voor voorspelbare zakenmensen die iedere dag van 9-tot-5 hetzelfde werk doen. Maar het kan ook anders! Speciaal voor de karaktervolle uitblinker introduceert Citroën nu de nieuwe, eigenzinnige C5. Is anders ook beter?
De Citroen C5 onderscheidt zich van de massa met ongekend comfort en een uitgesproken vormgeving. De prijs, uitrusting en ruimte zijn juist heel gemiddeld.
Plus
- zeer comfortabel
- overtuigt als bijzondere, exclusieve zakenauto
- stille, zuinige dieselmotor
Min
- slechts één (onhandige) bekerhouder
- elektronische handrem reageert vervelend traag
- wel anders, niet vernieuwend
Conclusie
De nieuwe C5 is geen brave meeloper, maar een echte eigenzinnige Citroën. Het uitgesproken karakter zal echter niet iedereen aanspreken. Heel gewoon zijn de prijs, de uitrusting en de binnenruimte. Bovengemiddeld goed zijn de ergonomie, de afwerking en de vormgeving. De twee liter dieselmotor is stil en sterk.
Echt uitblinken doet de Citroën op het gebied van comfort. Het bijzondere interieur geeft de C5 een exclusief gevoel. Hydractive III weet zelfs het slechtste wegdek glad te strijken. Vooral in de stad en op slechte buitenwegen komt het systeem tot z'n recht. Met een druk op de sport-knop verandert het karakter en gedraagt de C5 zich als een traditionele, vertrouwde zakenauto.