Bouwjaar | 26-08-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.843 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.843 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Boom Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keizersveld 12 |
Postcode | 5803 AN |
Plaats | Venray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)478 - 745140 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdboom-auto.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 148 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.478 kg
Laadvermogen: 689 kg
GVW: 2.167 kg
Max. trekgewicht: 1.790 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij heten u van harte welkom in onze showroom aan Keizersveld 12 te Venray.
Wij zijn gespecialiseerd in onder andere Audi,Cupra,Seat,Skoda,Volkswagen, altijd minimaal 50 occasions op voorraad, bekijk ook onze andere advertenties.
De voordelen van Autobedrijf van den Boom:
-Financiering en Leasing behoort ook tot onze mogelijkheden.
-Wij kunnen u een passend voorstel doen voor een garantiepakket van 3,6 of 12 maanden.
-Getoonde prijzen zijn meeneemprijzen op basis van geen inruil.
-Voor vragen zijn wij ook via Whatsapp te bereiken.
*De uitvoeringsspecificaties van onze occasions zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden.*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C5 | Karakterkwestie
Saaie zakenauto's zijn er al genoeg. Ze worden gemaakt voor voorspelbare zakenmensen die iedere dag van 9-tot-5 hetzelfde werk doen. Maar het kan ook anders! Speciaal voor de karaktervolle uitblinker introduceert Citroën nu de nieuwe, eigenzinnige C5. Is anders ook beter?
De Citroen C5 onderscheidt zich van de massa met ongekend comfort en een uitgesproken vormgeving. De prijs, uitrusting en ruimte zijn juist heel gemiddeld.
Plus
- zeer comfortabel
- overtuigt als bijzondere, exclusieve zakenauto
- stille, zuinige dieselmotor
Min
- slechts één (onhandige) bekerhouder
- elektronische handrem reageert vervelend traag
- wel anders, niet vernieuwend
Conclusie
De nieuwe C5 is geen brave meeloper, maar een echte eigenzinnige Citroën. Het uitgesproken karakter zal echter niet iedereen aanspreken. Heel gewoon zijn de prijs, de uitrusting en de binnenruimte. Bovengemiddeld goed zijn de ergonomie, de afwerking en de vormgeving. De twee liter dieselmotor is stil en sterk.
Echt uitblinken doet de Citroën op het gebied van comfort. Het bijzondere interieur geeft de C5 een exclusief gevoel. Hydractive III weet zelfs het slechtste wegdek glad te strijken. Vooral in de stad en op slechte buitenwegen komt het systeem tot z'n recht. Met een druk op de sport-knop verandert het karakter en gedraagt de C5 zich als een traditionele, vertrouwde zakenauto.