Citroen C4 Picasso 1.6 VTi Tendance CRUISE/PDC/CLIMA/7PERSOONS/APK 02-04-2025
€ 5.495,-
Bouwjaar | 20-03-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.134 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.134 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Hierbij aangeboden bij car4all,
Deze Citroen C4 Picasso komt uit 2012, werd geleverd van 01-11-2010 tot 31-08-2013 en kostte toen € 28.639,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 186 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,9 liter per 100 km en hij weegt 1405 kg. De APK is geldig tot 02-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
een zeer nette goed rijdende Citroen c4 Picasso 1.6 van het bouwjaar 2012.
apk tot 02-04-2025
auto rijdt en schakelt zeer goed.
geen mankementen of storingen.
rijdt en schakelt zoals het hoort.
auto is uitgevoerd met de goeie opties hier volgen een aantal x opties,
cruise control.
automatische airco
parkeersensoren
trekhaak
centrale vergrendeling
elektrische verstelbare spiegels
en nog een x aantal opties, zie optielijst..
zitten nog zeer goede banden onder.
remt nog hartstikke goed.
totaal geen mankementen niks mis mee..
instappen en rijden.
5495 scherp geprijsd!
alle inruilmogelijk
inruilprijs 5849
car4all
apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572
bellen is sneller 0682244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Picasso | Speciaal voor iedereen
Ruimte is het allerbelangrijkste punt bij de keuze van een MPV (Mutli Purpose Vehicle). Bij zo'n praktische gezinsauto komen zaken zoals luxe of rijeigenschappen op de tweede plaats. Het uiterlijk wordt vaak helemaal vergeten. Citroën brengt daar nu verandering in! De "C4 Picasso" zou even praktisch en comfortabel zijn als de concurrentie, maar koppelt dat aan een bijzondere vormgeving.
Citroen toont lef met de nieuwe C4 Picasso! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Helaas valt de benzinemotor tegen, de diesel overtuigt wel.
Plus
- uitstekend weggedrag i.c.m. dieselmotor
- stil en comfortabel
- ruim en praktisch
Min
- testauto niet vrij van rammeltjes en elektrische storingen
- matig weggedrag i.c.m. benzinemotor
Conclusie
Citroën toont lef met de nieuwe C4 Picasso; waarvoor hulde! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Op sommige punten stelt de C4 Picasso echter teleur of zal de auto slechts bij een select publiek in de smaak vallen.
Het belangrijkste kritiekpunt is het weggedrag van de versie met benzinemotor. Deze stuurt te licht en wanneer het de auto lastig wordt gemaakt, is het weggedrag matig. Diverse elektronische systemen zijn lastig te bedienen of doen niet wat er van verwacht mag worden. In vergelijking met de concurrentie gebruikt Citroën conservatieve techniek met als resultaat heel gemiddelde prestaties en verbruikscijfers.
In combinatie met de dieselmotor is de C4 Picasso een heerlijk sturende auto die volop comfort biedt. Dankzij de bijzondere vormgeving en complete uitrusting weet de C4 Picasso zich echt van de massa te onderscheiden. Vooral mensen die tot nu toe geen MPV wilden hebben vanwege de nietszeggende uitstraling, zullen zich aangetrokken voelen tot deze exclusieve Citroën.