Bouwjaar | 10-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.277 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.277 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ozcan Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 17 |
Postcode | 8304 AG |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28227639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 167 km/u
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 940 kg
Max. trekgewicht: 720 kg (ongeremd 520 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4157 x 1729 x 1540 cm
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Cactus | Wel uniek, niet eigenzinnig
De Citroën C4 Cactus is een bijzondere auto. Bij de C4 Cactus draait het niet om status of verfijning, maar juist om prijs, functionaliteit en gebruiksgemak. Om ook aan de buitenwereld duidelijk te maken dat de C4 Cactus anders dan anders is, koppelt Citroën daar een eigenzinnige vormgeving aan toe. Of beter gezegd: koppelde. Voor modeljaar 2018 heeft de C4 Cactus namelijk een ingrijpende metamorfose ondergaan.
Bij de vernieuwde Citroen C4 Cactus (2018) draait alles om comfort. Dat is te danken aan de uitrusting, stoelen, geluidsisolatie en het onderstel. De no-nonsense auto uit 2014 is niet meer.
Plus
- uitgesproken comfortabel
- prettige stoelen
- moderne uitrusting
Min
- niet langer een voordelige, no-nonsense auto
- comfort onderstel vraagt gewenning
- trage reactie achteruitrijcamera
Conclusie
De Citroën C4 Cactus heeft voor modeljaar 2018 meer dan een facelift ondergaan. Dat is goed nieuws en slecht nieuws. Wie de C4 Cactus koos om de eigenzinnige uitstraling en het no-nonsense karakter wordt teleurgesteld. Het uiterlijk is minder uitgesproken en vanwege sterkere motoren en een rijkere uitrusting ging de prijs omhoog.
Citroën heeft deze keuze gemaakt omdat het merk zich helemaal wil toeleggen op comfort. En in dat opzicht maakt de nieuwe C4 Cactus alle beloften waar. De uitstekende stoelen, de rijke uitrusting, de goede geluidsisolatie en het uitgesproken onderstel zorgen ervoor dat de C4 Cactus veruit de meest comfortabele auto in zijn soort is. De Citroën C4 Cactus is daarmee niet langer eigenzinnig, maar nog steeds uniek.