Bouwjaar | 26-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.695 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 9.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.695 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Witte Vink B.V. |
Contactpersoon | Fred Vink |
Adres | Oude Bornseweg 168 |
Postcode | 7556 GZ |
Plaats | Hengelo (ov) |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2432596 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewittevink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2014 - 2021
Typenummer: 0046
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 416 x 173 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 995 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 825 kg (ongeremd 545 kg)
Interieur
Interieur: Leer met stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,1 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard: 12 mnd BOVAG garantie (inbegrepen):
Tenaamstelling en vrijwaring
Gegarandeerde kilometerstand
Uitgebreide inspectie ( 40 puntencheck )
Vloeistoffencontrole (incl. bijvullen)
Reiniging in- en exterieur
Min. 10L brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Geen nieuwe APK
- Premium: 12 mnd BOVAG garantie + beurt (€ 495 meerprijs):
Tenaamstelling en vrijwaring
Gegarandeerde kilometerstand
Uitgebreide inspectie ( 100 puntencheck )
Vloeistoffencontrole (incl. bijvullen)
Reiniging in- en exterieur
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
Nieuwe mattenset
Veiligheid pakket
12 maanden BOVAG garantie
Alleen van toepassing bij auto van max 6 jaar oud / 100.000 km
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard: 12 mnd BOVAG garantie"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met A.A. Vink
Bij inruil graag het kenteken en als het kan een aantal foto's van uw auto bijsturen. Vragen of wilt u meer info? Bel / whatsapp dan met ons op 074-243 25 96.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Cactus | Wel uniek, niet eigenzinnig
De Citroën C4 Cactus is een bijzondere auto. Bij de C4 Cactus draait het niet om status of verfijning, maar juist om prijs, functionaliteit en gebruiksgemak. Om ook aan de buitenwereld duidelijk te maken dat de C4 Cactus anders dan anders is, koppelt Citroën daar een eigenzinnige vormgeving aan toe. Of beter gezegd: koppelde. Voor modeljaar 2018 heeft de C4 Cactus namelijk een ingrijpende metamorfose ondergaan.
Bij de vernieuwde Citroen C4 Cactus (2018) draait alles om comfort. Dat is te danken aan de uitrusting, stoelen, geluidsisolatie en het onderstel. De no-nonsense auto uit 2014 is niet meer.
Plus
- uitgesproken comfortabel
- prettige stoelen
- moderne uitrusting
Min
- niet langer een voordelige, no-nonsense auto
- comfort onderstel vraagt gewenning
- trage reactie achteruitrijcamera
Conclusie
De Citroën C4 Cactus heeft voor modeljaar 2018 meer dan een facelift ondergaan. Dat is goed nieuws en slecht nieuws. Wie de C4 Cactus koos om de eigenzinnige uitstraling en het no-nonsense karakter wordt teleurgesteld. Het uiterlijk is minder uitgesproken en vanwege sterkere motoren en een rijkere uitrusting ging de prijs omhoog.
Citroën heeft deze keuze gemaakt omdat het merk zich helemaal wil toeleggen op comfort. En in dat opzicht maakt de nieuwe C4 Cactus alle beloften waar. De uitstekende stoelen, de rijke uitrusting, de goede geluidsisolatie en het uitgesproken onderstel zorgen ervoor dat de C4 Cactus veruit de meest comfortabele auto in zijn soort is. De Citroën C4 Cactus is daarmee niet langer eigenzinnig, maar nog steeds uniek.