Bouwjaar | 15-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.010 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 6.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.010 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maasstad Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ketelweg 55 |
Postcode | 3356 LD |
Plaats | Papendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24573591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasstadautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): BOVAG Garantie: Als Maasstad Automotive zijn wij aangesloten bij BOVAG. Kiest u voor €795,- meer een BOVAG-garantie dan krijgt u veel meer. (Op www.ViaBovag.nl zijn deze kosten al inbegrepen) Dit BOVAG pakket omvat: - 12 maanden BOVAG-garantie - Minimaal 6 maanden APK bij aflevering - Een schoonmaakbeurt van interieur en exterieur - Vloeistoffen- en bandenspanning controle - Tenaamstelling van het voertuig
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze Citroen C4 komt uit 2012, werd geleverd van 01-03-2011 tot 31-12-2013 en kostte toen € 21,690.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1397 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 182 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.10 liter per 100 km en hij weegt 1175 kg. De wegenbelasting bedraagt € 139.- per kwartaal.
Deze auto verkeerd in goede staat. Het is mogelijk om de auto te kopen met een BOVAG of Autotrust garantie! (vraag naar de voorwaarden en prijzen)
Op de linkervoordeur zijn een paar krasjes die zijn bijgewerkt en aan de rechterkant van de achterbumper heeft het lichte beschadiging. Motorisch en technisch is de auto helemaal in orde.
Recent 31-05-2021 is het volgende onderhoudsbeurt gedaan:
- Nieuwe airco radiator
- Nieuwe condensor
- Airco gas vervangen (Dit alles is gedaan door aircospecialist DOMA
De auto heeft ook 4 splinternieuwe zomerbanden
Dynamo en airco riem is ook vervangen
= Bedrijfsinformatie =
INRUILMOGELIJKHEID !
U kunt uw huidige auto ook bij ons inruilen.
Voor een exacte inruilwaarde zouden we uw auto in werkelijkheid moeten beoordelen MAAR, voor een indicatie kunt u terecht op onze website www.maasstadautomotive.nl en het formulier met foto's uploaden onder het kopje Auto-Inkoop.
LEASEMOGELIJKHEID !
U kunt deze auto bij ons Financial Leasen.
Lever uw KVK nummer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.