![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-11-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoFirst Gouda van Dam BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burgemeester van Reenensingel 49 |
Postcode | 2803 PA |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 526053 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirstgouda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2018
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard aflevering (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); Nieuwe APK; , Poetsbeurt, Technische inspectie
- Premium afleverpakket (€ 595 meerprijs): Mogelijk vanaf € 7.500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard aflevering"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; 1 jaar AutoFirst Mobiliteitsgarantie, Bovag 40 punten check, Vloeistoffen controleren en bijvullen, € 25,- brandstof
- Premium+ afleverpakket (€ 995 meerprijs): Mogelijk vanaf € 7.500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard aflevering"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK; 1 jaar AutoFirst mobiliteitsgarantie, Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, Vervangen slijtagedelen volgens fabrieksvoorschrift, Volle tank brandstof en/of volle accu
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
De Citroën C4 1.2 PureTech is een populaire keuze onder autoliefhebbers vanwege zijn combinatie van zuinigheid, compleetheid en comfort. Hier zijn enkele pluspunten van dit model:
1. Zuinigheid:
- Brandstofefficiëntie: De 1.2 PureTech motor staat bekend om zijn zuinige brandstofverbruik. Dit maakt het een kosteneffectieve keuze voor dagelijks gebruik en lange afstanden.
- Lage emissies: Deze motor voldoet aan de strenge Euro 6-emissienormen, wat bijdraagt aan een lagere CO2-uitstoot en een kleinere ecologische voetafdruk.
2. Compleetheid:
- Uitgebreide uitrusting: De Citroën C4 komt vaak standaard met veel handige functies zoals een touchscreen infotainmentsysteem, airconditioning, en diverse rijhulpsystemen.
- Veiligheidsvoorzieningen: Standaard veiligheidsvoorzieningen zoals ABS, ESP, meerdere airbags, en rijstrookassistentie zorgen voor een veilige rijerv
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
![Autotest | Citroen C4 Comfort 2.0](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/789/citroen-c4.jpg)
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.