Bouwjaar | 21-11-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.532 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 7.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-11-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.532 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FZ Auto's Roden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceintuurbaan 116 |
Postcode | 9301 NZ |
Plaats | Roden |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 2002002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fzauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2018
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 433 x 179 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Interieur: Stof liberia, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaardpakket (inbegrepen):
- Basis pakket (€ 195 meerprijs):
- Comfort pakket (€ 495 meerprijs):
- Premium pakket (€ 895 meerprijs):
- BOVAG pakket (€ 1.995 meerprijs):
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Citroen C4 die 126531 kilometer op de teller heeft staan. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.
Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Met de audiobediening op het stuur heeft u altijd twee handen beschikbaar om te rijden. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Citroen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. U bent in deze Citroen ook voorzien van cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Citroen C4 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.