Bouwjaar | 26-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 26.138 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 27.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 26.138 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Peeman-Slot B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 15 |
Postcode | 1785 AG |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 634700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peemanslot.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - nov. 2023
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 153 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.253 kg
Laadvermogen: 502 kg
GVW: 1.755 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Jong, maar niet onervaren. De meterstand laat zien dat deze Citroën C4 al een stukje heeft gereden. Voor de rest is-ie nog zo nieuw als in de folder. Behalve de prijs, want die scheelt behoorlijk. De aandrijving van deze Citroën wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Als we het over extra cachet hebben, moeten we zeker het lederen interieur noemen. Een ommetje of een lange trip? De comfortstoelen zorgen elke keer voor een goede zithouding! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, halflederen bekleding, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Praktisch, helder en uitermate handig is het digitale dashboard. Alle functies haarscherp in beeld! Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! De uitrusting van deze auto is met navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst en regensensor behoorlijk compleet.
De geavanceerde technologie in deze Citroën is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Rijden met het overzicht van een straaljagerpiloot? De praktische en veilige head-up display projecteert dashboardinfo binnen uw gezichtsveld, zodat u uw blik nooit hoeft te verplaatsen. Oog op de weg! De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 | Comfort 2.0
Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?
De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.
Plus
- bijzonder comfortabel
- moderne, rijke uitrusting
- eigenzinnige vormgeving
Min
- matige hoofdruimte achterin
- zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit
Conclusie
Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.
De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.
Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.