![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-09-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.602 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.602 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groupe Picard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Bastogne 342 |
Postcode | 6700 |
Plaats | Arlon |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)63 - 242670 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.groupe-picard.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
pays tempérés, décoration tableau de bord Hype Colorado, catalyseur à 3 voies EB , combiné instruments LCD et texte, rétroviseurs chauffants, rétroviseur d électrique, radio RD6 analogique, commande à distance 433Mhz, écran monochrome, feux de croisement/feux de route automatique, fixation siège enfant, siège conducteur réglable en hauteur, ceinture de sécurité ar mil à 3 points, poignées de porte extérieures peintes, capot moteur avec insonorisant, radio avec commande à distance, commodo avec commande polyphonie et décorations chromées, accoudoir aux portes av, ceintures de sécurité av et 3 ceintures ar avec avertisseur d \ \ \ 'oubli, radiateur d \ \ \ 'une surface de 16 dm² et d \ \ \ 'une épaisseur de 16 mm, Autodiagnostic EOBD, optimisation de la pompe à vide EC5F , condenseur de 16 dm² et de 12 mm d \ \ \ 'épaisseur, 1199 cc 1,2 L 60 KW HMX/HMZ EB2F, vide-poches avec couvercle, freins à tambour ar 8 \ \ \ , estimation de l \ \ \ 'angle de rotation AVA , 6,5 J x 15, roue de secours acier, enjoliveurs de roue 15 \ \ \ Style Mont Blanc, roulements de roue av d \ \ \ 'un diamètre de 72 mm, mesure charge de batterie, batterie G2 60 Ah EF, motoventilateur 100 W, moulures de protection latérale noir mat, élargisseurs noirs, écran rétroviseurs noir brillant, Slovaquie Trnava 76, autocollants ailes ar Onyx-noir -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
![Autotest | Citroen e-C3 Alles draait om de eenvoud](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10285/citroen-c3.jpg)
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.