Bouwjaar | 28-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.836 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 7.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.836 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Topper Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koelenhofstraat 7 |
Postcode | 4004 JR |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17114152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.topperauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.511 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze Citroen C3 komt uit 2013, werd geleverd van 01-08-2012 tot 31-12-2014 en kostte toen € 17.805,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 60 kW (82 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 174 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 950 kg. De APK is geldig tot 25-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten
Topper Auto is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
Inruil Mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.