Bouwjaar | 13-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.894 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 8.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.894 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baan Automotive Rijssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalanderstraat 3 |
Postcode | 7461 JL |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 512343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 394 x 173 x 154 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.541 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Baan Automotive. Uw specialist voor Saab, Volvo en Landrover.
Wij verlenen u service van ouderwetse kwaliteit in een modern jasje. Goed gedaan is beter dan goed gesproken, dus wees welkom en ervaar onze service!
Voorkom teleurstelling, bel altijd vooraf of de betreffende auto nog beschikbaar is. Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld, is Baan Automotive Rijssen niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie.
Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt, wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend.
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden, zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.