Bouwjaar | 30-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.733 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 9.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.733 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Citroën Specialist Enting |
Contactpersoon | Michel van Dijk |
Adres | Zomerdijk 80-A |
Postcode | 8064 XG |
Plaats | Zwartsluis |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3867822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.entingbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 14,6 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 175 x 147 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 450 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Door inruil verkregen: Origineel NL geleverde C3 in mooie en complete uitvoering voorzien van nuttige extra's. Boekjes erbij incl Nationale Autopas en onderhouden door de Citroën dealer. In prachtig Noir Perla Nera en voorzien van fraaie 16 inch wielen met rondom goede Vredestein all season banden. navigatie, cruise control, parkeerdetectie, climat control, het zit er allemaal op. Bovendien is hij uitgerust met Apple CarPlay/Android auto waarmee u handig allerlei apps kan gebruiken en muziek kan afspelen via Spotify. Met een ledig gewicht van slecht 955 zeer voordelig in de wegenbelasting en zuinig in verbruik. Laat u overtuigen met een proefrit in deze mooie C3. Voor levering met beurt, nieuwe APK en 6 maand garantie rekenen wij 595,- euro extra. INRUIL EN FINANCIERING MOGELIJK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.