Bouwjaar | 07-11-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.555 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.555 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haak & Jansen Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reijerscop 9 |
Postcode | 3481 LD |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57336242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haakenjansen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 953 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.463 kg
Max. trekgewicht: 926 kg (ongeremd 526 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Citroen C3. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Met boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Citroen helemaal compleet.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
Kilometerstand: 107.915 km NAP
Bouwjaar: 2003
APK: 11-11-2025
Vraagprijs: 1745,- Euro
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen GEEN afleverkosten!
Alle auto's worden zonder garantie verkocht tenzij anders vermeld.
Wij kunnen 24/7 uw nieuwe aankoop op naam zetten. Inruil van uw auto/motor/scooter/boot mogelijk!
Autotrust garantie is vaak mogelijk, vraag naar de voorwaarden en tarieven!
Indien een auto getuned is, wordt deze ten alle tijden zonder enige vorm van garantie verkocht.
Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Hoewel wij proberen onze auto's zo correct mogelijk te adverteren kunnen aan onze advertenties (uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's/gegevens/etc.) en websiteteksten geen rechten ontleend worden. Controleer zelf de aanwezigheid van de voor u belangrijke opties en geef dit bij een fout/afwezigheid aan bij de verkoper.
Vanwege onze snel wisselende voorraad adviseren wij u om vooraf telefonisch contact met ons op te nemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.