Bouwjaar | 07-06-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.343 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 399,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.343 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2002 - sep. 2008
Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 167 x 160 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 953 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.463 kg
Max. trekgewicht: 926 kg (ongeremd 526 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Nederlands:
"Dit is een NETTO meeneem prijs, dus zoals de auto er staat met bestaande APK.
APK tot 06-07-2024. Druklager in de koppeling maakt lawaai!"
Duits:
"Dies ist ein NETTO-Mitnahmepreis, also wie das Auto da steht mit bestehendem TÜV.
TÜV bis 06.07.2024. Das Ausrücklager der Kupplung macht Geräusche!"
Frans:
"Ceci est un prix NET pour emporter, donc tel que la voiture se trouve avec le contrôle technique existant.
Contrôle technique jusqu'au 06-07-2024. La butée d'embrayage fait du bruit!"
Oekraïens:
"?? ?????-???? ??? ?????????, ????? ?????????? ? ???? ?????, ? ????? ??? ??????????? ? ???????? ????????? ???????.
???????? ?? 06-07-2024. ????????? ????????? ????????? ??????!"
Pools:
"Jest to cena NETTO do zabrania, wiec tak jak samochód stoi z istniejacym przegladem technicznym.
Przeglad techniczny wazny do 06-07-2024. Lozysko wyciskowe sprzegla halasuje!"
Engels:
"This is a NET take-away price, as the car stands with the existing MOT.
MOT valid until 06-07-2024. The clutch release bearing makes noise!"
Bulgaars:
"???? ? ????? ???? ?? ???????, ???? ?? ????? ???? ??????????? ??? ????????????? ?????????? ???????.
?????????? ??????? ?? 06-07-2024. ??????? ?? ??????????? ????!"
= Bedrijfsinformatie =
De auto komen bekijken? Dat kan! U vindt ons aan de Kapitein Nemostraat 18 in Emmen.
Bellen alvorens u bij ons langs komt heeft onze voorkeur om teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 uur tot 18:00 uur.
Zaterdag: 08:30 uur tot 17:00
Zondag gesloten.
Telefoon: 0591-820350
E-mail: verkoop@vanleeuwenemmen.nl
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 0591-820350).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.