Bouwjaar | 24-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.414 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.414 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53960475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mtrautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 394 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 948 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.500 kg
Max. trekgewicht: 775 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Citroën C3 uit 2013 met een zuinige 1.0 benzine motor. Deze origineel Nederlandse auto heeft een logische NAP kilometerstand en APK tot: 26-07-2025.
De auto rijdt en schakelt goed.
Betalen in termijnen? Financieren is mogelijk, stuur gerust een berichtje voor de mogelijkheden.
Inruil is bespreekbaar.
Graag vooraf contact om teleurstelling te voorkomen, niet al onze auto's staan op de locatie in Boxtel!
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
LET OP! Enkel op afspraak geopend, ook in de avonden of zondag is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar:
06-53960475
Met vriendelijke groet,
MTR Auto's
Staarten 19
5281 PK Boxtel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.