Citroen C2 1.4i Ligne Ambiance SEMI-AUTOMAAT, CLIMA/AIRCO, CRUISE CONTROLL.

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-04-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.079 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Citroen C2 1.4i Ligne Ambiance SEMI-AUTOMAAT, CLIMA/AIRCO, CRUISE CONTROLL.


€ 2.250,-

Algemeen

Bouwjaar 23-04-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.079 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoparc B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoorn 174
Postcode 2404 HK
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25476705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparc.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2003 - 2008

Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 169 km/u

Maten
Lengte: 367 cm
Wielbasis: 232 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 966 kg
Laadvermogen: 414 kg
GVW: 1.380 kg
Max. trekgewicht: 537 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis prijs (inbegrepen): Auto word afgeleverd met een geldige APK.
- Service pakket (€ 399 meerprijs): 6 maanden Huisgarantie, dit houd in Autoparc betaald werkplaatstarief en consument betaald het onderdeel wat vervangen of defect is.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis prijs"): Huisgarantie (6 maanden garantie)

Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergave fouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen

"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?

Autotest | Citroen C2 Du vin, du pain, du Citroen

De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.

Plus

  • Aantrekkelijke vormgeving
  • Compact maar toch ruim en praktisch

Min

  • Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
  • Prijs/prestatie verhouding kan beter

Conclusie

Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.

De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.

Deel deze advertentie