Bouwjaar | 21-04-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.919 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-04-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.919 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Clean Cars Zevenbergen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Melassestraat 9a |
Postcode | 4761 ZV |
Plaats | Zevenbergen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)168 - 321078 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2006
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3666 x 1659 x 1477 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 931 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.031 kg
Max. trekgewicht: 520 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij danken u hartelijk voor de door u getoonde interesse in onze occasion. Aangezien wij echter veel onderweg zijn voor het inkopen van onze occasions is het vaak niet mogelijk om snel te reageren op uw email. Wij zijn RDW Erkend en gevestigd in Zevenbergen vlakbij Breda. Wij verzoeken u vriendelijk om telefonisch contact of een Whatsapp bericht te sturen naar onze afdeling verkoop op het volgende telefoonnummer : 0168 - 321078
Wij hopen u snel te spreken en/of te ontmoeten in onze showroom in Zevenbergen !!
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Ook kleine gebruikerssporen zij niet altijd zichtbaar op de foto's ondanks zorgvuldigheid om de advertentie samen te stellen. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging of het telefonische contact.
Met vriendelijke groeten,
Clean Cars Zevenbergen
Melassestraat 9
4761 ZV Zevenbergen
Tel. 0168 - 321078
info@cccars.nl
www.cccars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.