Bouwjaar | 09-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.194 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 283.194 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Annema |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holwerderweg 36 |
Postcode | 9101 PA |
Plaats | Dokkum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)519 - 223019 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autoannema.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze C2 heeft ervaring maar is in orde. Ze heeft een nieuwe APK.
Citroen C2 1.1i Séduction Nieuwe APK
- Kenteken: 7-KFG-46
- Merk: Citroen
- Model: C2
- APK tot: 16-10-2025
- Tellerstand: 283194 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld 5 versnellingen
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1124 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: HFX
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 931 kg
- Max. trekgewicht: 520 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 367 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Centrale vergrendeling
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
De Citroen C2 is gebouwd met hoogwaardige techniek en maakt het rijden van lange ritten, maar ook korte stukjes, tot een feestje. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een 1.1 viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde 5 versnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.
Ook is de Citroen uitgerust met: centrale portiervergrendeling, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.
Specialist in Citroën,Peugeot,Volvo,EV en hybride techniek
Alle voorkomende werkzaamheden
en onderhoud van alle merken
APK, aircoservice, storingsdiagnose,
restauratie van klassiekers, in- en verkoop occasions
Auto Annema
Holwerderweg 36
9101 PA Dokkum
0519 - 22 30 19
info@autoannema.nl
autoannema.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.