Bouwjaar | 20-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.424 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 1.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.424 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Garage Jimmy |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapelstraat 55 |
Postcode | 5366 BX |
Plaats | Megen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44441870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogaragejimmy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Citroen C2 1.1i Séduction, BJ 2007, 109.000 km, Zuinig, APK
- Kenteken: NG-722-L
- Merk: Citroen
- Model: C2
- APK tot: 25-04-2025
- Tellerstand: 109424 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1124 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: HFX
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 931 kg
- Max. trekgewicht: 520 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 367 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruit apart te openen
- Centrale vergrendeling
Infotainment
- CD-speler
- Radio CD speler
Interieur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Zuinige en nette auto.
Lage kilometerstand: Slechts 109.000 km!!
APK tot en met April 2025!
Auto rijdt en schakelt prima.
Vaste Prijs: 1495 Euro
Wij zijn RDW erkend. Tevens kunnen wij gelijk de auto op uw naam zetten, geen extra tijd meer kwijt voor het postkantoor. Naam stellen kan ook s'avonds en op zondag. Wij kunnen ook alle documenten verzorgen voor de export.
Als u wilt langskomen? Voor U gaat rijden altijd even bellen zodat de auto waar U voor komt kijken niet net verkocht is of dat wij even weg zijn !! U kunt ook s'avonds bezichtigen en proefrijden.
Op zondag, feestdagen en in de avond zijn wij ook geopend op telefonische afspraak.
De koffie staat al voor u klaar in onze garage.
Regio Den Bosch-Oss-Nijmegen
Autogarage Jimmy
Kapelstraat 55
5366 BX Megen (gemeente Oss)
Tel: 0644441870
www.autogaragejimmy.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.