Citroen C2 1.1i Furio

€ 1.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.947 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Algemeen

Bouwjaar 12-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.947 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.124 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam H.T.S.
Contactpersoon E. Hultermans
Adres Parallelweg 12a
Postcode 5051 HG
Plaats Goirle
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 8507708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.htsgoirle.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Wielbasis: 231 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 931 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 520 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Niet de mooiste wel de goedkoopste................
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 tot 17.30 uur.
En zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Uiteraard zijn bezichtigingen buiten de vaste openingstijden op afspraak altijd mogelijk.
En, de koffie staat natuurlijk voor u klaar.
De geadverteerde prijs is een prijs inclusief een nog geldende APK en inclusief een vloeistofcontrole voor vertrek.
Tenzij anders overeengekomen.
Eventueel een onderhoudsbeurt en een nieuwe APK (indien gewenst) is mogelijk, daarvoor kunt u gebruik maken van (optioneel) een service pakket de kosten daarvan zijn € 295,00
Nogmaals, Voor de duidelijkheid, al onze auto's worden afgeleverd met een nog geldende APK en een vloeistofcontrole .

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen

"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?

Autotest | Citroen C2 Du vin, du pain, du Citroen

De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.

Plus

  • Aantrekkelijke vormgeving
  • Compact maar toch ruim en praktisch

Min

  • Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
  • Prijs/prestatie verhouding kan beter

Conclusie

Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.

De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.

Deel deze advertentie