Bouwjaar | 25-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.456 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.456 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars By Ties |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Grist 37a |
Postcode | 7711 EP |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53107939 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 415 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Deze Citroën C1 is door de jaren heen uitstekend onderhouden en verkeert in indrukwekkende staat. Met het sportpakket onderscheidt hij zich qua uitstraling van de rest van de markt. De Citroën is in Nederland geleverd en heeft een NAP-gegarandeerde kilometerstand.
Recent is de C1 voorzien van nieuwe banden, wieldoppen en een nieuwe APK, zodat de toekomstige eigenaar zorgeloos kan rijden. Veel Citroën C1's hebben last van roest aan de onderzijde of lekkende ramen, maar dit exemplaar is een uitzondering, zoals deels te zien is op de foto van de rechter achterwielkast.
Om up-to-date te blijven, is de standaard radio vervangen door een Bluetooth-radio waarmee handsfree gebeld kan worden. De ramen en spiegels zijn elektrisch bedienbaar. De bekleding bestaat uit een stijlvolle combinatie van rib alcantara stof en zwarte stof, wat zorgt voor een chique uitstraling.
Deze auto biedt alles wat je nodig hebt tegen een zeer laag wegenbelastingtarief en een gunstig brandstofverbruik.
Wilt u zich overtuigen van de unieke staat van deze C1? U bent van harte welkom om de auto in het echt te komen bekijken en ervaren.
Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op voor een proefrit. Zowel overdag, s'avonds als in het weekend geopend op afspraak.
Met vriendelijke groet,
Cars By Ties
De Grift 37A
7711EP Nieuwleusen
Telefoonnummer: 0653107939
E-mailadres: Carsbyties@outlook.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.