Citroen C1 1.0 Automaat 5Drs Airco Elektrische Ramen NAP+APK

€ 3.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-11-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.050 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Citroen C1 1.0 Automaat 5Drs Airco Elektrische Ramen NAP+APK


€ 3.999,-

Algemeen

Bouwjaar 16-11-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.050 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stadauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jan van gentstraat 70
Postcode 1171 GM
Plaats Badhoevedorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31202856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stadautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 375 kg
GVW: 1.190 kg

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Bellen voor vertrek is wel zo handig om teleurstellingen te voorkomen.

Al onze auto's zijn gewassen en gestofzuigd. Wij berekenen geen afleverkosten! De prijs die u ziet is wat u betaalt!

Alle keuringen bij ons op locatie zijn toegestaan op al onze auto's! Wij zijn een RDW erkend bedrijf. Inruil is te bespreken. Wij kunnen de auto bij ons op locatie tenaamstellen. Wij werken op afspraak, dit is mogelijk tussen 09.00 en 20.00 7 dagen per week! Kom vrijblijvend langs om de auto te bekijken!

EU Export buyers: The rest BPM needs to be paid as a deposit. After registration inside EU within 10 weeks. We pay the BPM back.

Non EU Buyers: Export via Germany. Rest BPM -€250.

Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Stadauto's niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in deze advertentie verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet gegarandeerd worden op juistheid door Stadauto's. Alle informatie is onder voorbehoud van druk,- zet,- prijs,- en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?

Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?

Autotest | Citroen C1 Knollen voor Citroënen verkopen?

De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • Doordacht concept
  • Vlot en zuinig

Min

  • MirrorLink werkt slecht
  • Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
  • Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)

Conclusie

Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.

Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.

Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.

Deel deze advertentie