Bouwjaar | 21-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.690 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.690 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Griend Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Achterzeedijk 60 |
Postcode | 2992 SC |
Plaats | Barendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83568090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdg-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 780 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Aangeboden, een Citroën C1 met toerenteller en elektrische pakket.
Deze auto rijdt, stuurt, schakelt, koppelt en remt goed.
De huidige APK is geldig tot en met 15-11-2024, bij aflevering zal de auto worden voorzien van een nieuwe APK.
Tevens voorzien van een onderhoudsvrije distributieketting.
Van binnen is de auto in een nette staat.
Van buiten heeft de auto wel wat gebruikerssporen, wat krasjes en heeft de linker achterdeur een deukje.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u nog vragen of wilt u de auto komen bekijken? Bel of mail gerust! Uiteraard zijn wij ook in de avonduren en weekeinden bereikbaar en beschikbaar. Inruil is uiteraard mogelijk! Al onze auto's worden geleverd met een geldige APK! Omdat wij vaak onderweg zijn en dus niet altijd aanwezig zijn is het verstandig om van te voren te bellen voor een bezichtiging of proefrit. Wij houden geen auto's vast, van te voren bellen is dus altijd verstandig. Tel.: 06 83 56 80 90.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.