Bouwjaar | 30-11-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.215 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.215 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lichtstad |
Contactpersoon | Mehmet Akdas |
Adres | Raedeckerstraat 4 |
Postcode | 5623 EX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2405515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 415 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Rijdt/schakelt uitstekend
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lichtstad is al ruim 10 jaar gespecialiseerd in de in - en verkoop van scherp geprijsde, betrouwbare ( jong ) gebruikte dealer occasions, en heeft zeer veel ervaring binnen de autobranche.
Ons snel wisselende aanbod is zeer gevarieerd en biedt een ruime keuze aan dealer occasions.
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
Bij Autobedrijf Lichtstad worden alle auto's bij binnenkomst volledig gepoetst en gecontroleerd op eventuele technische gebreken en gerepareerd.
Vloeistoffen, bandenspanning en een complete controle worden op voorhand gedaan zodat de auto direct mee kan.
Al onze auto's zijn voorzien van een geldige APK-Keuring, of worden bij aflevering voorzien van een nieuwe APK-keuring.
Omdat wij van mening zijn dat dit vanzelfsprekend is rekenen wij hiervoor geen afleverkosten,
U weet dus direct waar u aan toe bent.
Op alle auto's ( vanaf 5000€ tot 200.000KM ) zit standaard 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Mocht u onverhoopt voor een technische probleem te komen staan buiten de motor en versnellingsbak dan zal er altijd mee worden gedacht in het vinden van een gepaste oplossing.
WIJ REKENEN GEEN EXTRA RIJKLAARMAAKKOSTEN!
Financiering mogelijk via DMF Krediet
WIJ MAKEN EXPORT - DOCUMENTEN IN 10 MINUTEN.
WE PROVIDE EXPORT-DOCUMENTS DIRECTLY AT OUR PLACE, IN JUST 10 MINUTES.
WIR MACHEN EXPORT-DOKUMENTEN FERTIG IN 10 MINUTEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.