Bouwjaar | 29-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.485 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.485 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autotip |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Heelulaan 81 |
Postcode | 4624 BL |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48434229 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-tip.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Citroen C1 biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur.
Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Mogelijkheden bij Autotip :
- In- en verkoop van gebruikte auto's
- Inruil mogelijkheden
- Export
BELANGRIJK! Wij vragen u altijd even te bellen voordat u ons wilt bezoeken. Het zou heel jammer zijn als u voor een dichte deur komt te staan!
IMPORTANT! We always ask you to call before you want to visit us. It would be very unfortunate if you were confronted with a closed door!
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 12:00 t/m 16:00
Zaterdag van 11:00 t/m 18:00
Zondag van 10:00 t/m 14:00
Buiten onze vaste openingstijden zijn wij geopend op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.