Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 298.664 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 298.664 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Export B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22112568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2011 - mei 2015
Referentienummer: 780
Technische informatie
Koppel: 215 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 186 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.970 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 122 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
= Bedrijfsinformatie =
DDM Export B.V.
Oude Kerkstraat 8
4921XE MADE
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.RDW.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Berlingo | Met de stroom mee?
De Citroën Berlingo is al drie generaties een succes. Omdat de Berlingo een personenauto op basis van een bedrijfsauto is, biedt de Berlingo heel veel ruimte tegen een scherpe prijs. Nu is de Berlingo er ook als elektrische auto. Biedt ook de "e-Berlingo" heel veel ruimte voor weinig geld?
De Citroen e-Berlingo is een zeer ruime gezinsauto met elektrische aandrijving. Helaas is het prijsverschil met andere elektrische auto's klein, waardoor het gebruikelijke voordeel komt te vervallen.
Plus
- extreem ruim
- voordelig per kilometer
- vlot en comfortabel
Min
- matige geluidskwaliteit audiosysteem
- niet voordeliger dan een luxe elektrische personenauto
Conclusie
Biedt de Citroën e-Berlingo veel ruimte voor weinig geld? Helaas niet. Dat is omdat de prijs van de batterij bepalend is voor de prijs van een elektrische auto. De e-Berlingo is voorzien van een forse batterij (50 kWh) en ook nog eens van heel veel luxe. Daarom is het prijsverschil met meer conventionele elektrische auto's gering. Sterker nog: er zijn elektrische auto's die een beduidend groter bereik hebben en minder kosten.
De e-Berlingo blijft echter in het voordeel als het puur om de ruimte gaat, zeker wanneer wordt gekozen voor de variant met lange wielbasis. In vergelijking met de Berlingo met benzine- of dieselmotor is de e-Berlingo veel voordeliger per kilometer en natuurlijk uitstootvrij.