Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.693 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.475,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.693 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-net.nl B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlijtseweg 202 |
Postcode | 7317 AN |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 8833250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-net.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2011 - jan. 2014
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 160 x 155 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 839 kg
Laadvermogen: 528 kg
GVW: 1.367 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: Dit betreft een huisgarantie, dit kost € 250,-
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons staan alle auto's droog en overdekt, dus ook met regen en sneeuw kunt u bij ons gerust langs komen.
Dit betreft een scherpe meeneemprijs, de auto wordt afgeleverd met een gecontroleerde kilometerstand door NAP en tenaamstelling. Wij rekenen geen afleverkosten. Alle inruil is altijd welkom. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid. Voor meer informatie en/of voor het maken van een afspraak (ook buiten werktijden) kunt u bellen met Ertjo Buitenhuis Junior 06-51 05 58 25 of op 088-88 33 250
Alle financiering's mogelijkheden en lease mogelijkheden, voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Spark | Kunst op de vierkante centimeter
Het is makkelijk om de beste auto ter wereld te bouwen. Geef ontwerpers vrij spel en ze zullen de beste materialen gebruiken en de meest geavanceerde technieken toepassen. Maar daar staat een stevig prijskaartje tegenover. De echte kunst is om een goede kleine auto te bouwen, want dan is er weinig ruimte om te werken en een beperkt budget. Met de Spark wil Chevrolet het bouwen van scherp geprijsde kleine auto's tot een kunst verheffen. Is dat gelukt?
De Chevrolet Spark is klein en toch ruim, voordelig en toch compleet, degelijk en toch aantrekkelijk. Leuk rijden tegen minimale kosten, zelfs met het basismodel.
Plus
- volop ruimte
- prima wegligging / redelijke prestaties
- geslaagde vormgeving
Min
- uitrusting basisuitvoering wel erg karig
Conclusie
Is Chevrolet er in geslaagd een auto te bouwen die klein en toch ruim is, die voordelig en toch compleet is en die er op de koop toe ook nog eens leuk uitziet? Ja, zonder twijfel.
Om te beginnen met de ruimte: de Spark biedt achterin meer beenruimte dan gemiddeld en daarom is dit kleintje ook geschikt als gezinsauto. Het comfort is bovengemiddeld, dat geldt zowel voor het geluidsniveau als voor de kwaliteit van het onderstel. Daarbij is de vormgeving niet aandoenlijk, zoals bij de meeste concurrenten, maar juist scherp en zelfverzekerd.
Zelfs het hier gereden basismodel weet op al deze punten te overtuigen. Aan het absolute instapmodel ontbreken echter een aantal zaken die echt onmisbaar zijn zoals een klokje en in hoogte verstelbare gordels. Kies daarom voor een iets duurder model, met name lichtmetalen velgen horen bij een design-wondertje als dit. Dan is de Chevrolet Spark letterlijk en figuurlijk kunst op de vierkante centimeter.