Bouwjaar | 27-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.371 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.371 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bengi's CarCentre |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nobelstraat 5B |
Postcode | 5051 DV |
Plaats | Goirle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 3030066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bengiscars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/70 R14
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 148 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 160 x 152 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 929 kg
Laadvermogen: 426 kg
GVW: 1.355 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 106 - € 113 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Bengi's Car Center niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Adres:
Nobelstraat 5B
5051 DV Goirle ( Bij Tilburg )
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 10.00 tot 18.00 uur
Zaterdag 10.00 tot 17.00 uur
Zondag 12.00 tot 16.00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Spark | Kunst op de vierkante centimeter
Het is makkelijk om de beste auto ter wereld te bouwen. Geef ontwerpers vrij spel en ze zullen de beste materialen gebruiken en de meest geavanceerde technieken toepassen. Maar daar staat een stevig prijskaartje tegenover. De echte kunst is om een goede kleine auto te bouwen, want dan is er weinig ruimte om te werken en een beperkt budget. Met de Spark wil Chevrolet het bouwen van scherp geprijsde kleine auto's tot een kunst verheffen. Is dat gelukt?
De Chevrolet Spark is klein en toch ruim, voordelig en toch compleet, degelijk en toch aantrekkelijk. Leuk rijden tegen minimale kosten, zelfs met het basismodel.
Plus
- volop ruimte
- prima wegligging / redelijke prestaties
- geslaagde vormgeving
Min
- uitrusting basisuitvoering wel erg karig
Conclusie
Is Chevrolet er in geslaagd een auto te bouwen die klein en toch ruim is, die voordelig en toch compleet is en die er op de koop toe ook nog eens leuk uitziet? Ja, zonder twijfel.
Om te beginnen met de ruimte: de Spark biedt achterin meer beenruimte dan gemiddeld en daarom is dit kleintje ook geschikt als gezinsauto. Het comfort is bovengemiddeld, dat geldt zowel voor het geluidsniveau als voor de kwaliteit van het onderstel. Daarbij is de vormgeving niet aandoenlijk, zoals bij de meeste concurrenten, maar juist scherp en zelfverzekerd.
Zelfs het hier gereden basismodel weet op al deze punten te overtuigen. Aan het absolute instapmodel ontbreken echter een aantal zaken die echt onmisbaar zijn zoals een klokje en in hoogte verstelbare gordels. Kies daarom voor een iets duurder model, met name lichtmetalen velgen horen bij een design-wondertje als dit. Dan is de Chevrolet Spark letterlijk en figuurlijk kunst op de vierkante centimeter.