Bouwjaar | 15-06-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.339 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.405 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.339 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.405 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Arjan van Houtum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vlonder 7 |
Postcode | 5427 DB |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 327300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfarjanvanhoutum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2006 - mrt. 2011
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 176 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.395 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 222 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
AutoHoutum heeft alle moeite genomen om de informatie over deze auto zo goed en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleer bij aankoop de zaken die je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Captiva | Nieuwe energie
Vakantie is meer dan alleen uitrusten. Het is vooral opladen om daarna weer nieuwe energie te hebben. De Chevrolet Captiva is dankzij nieuwe motoren en een fris uiterlijk weer helemaal klaar voor de toekomst. En juist een auto als de Captiva leent zich bij uitstek voor avontuurlijke vakanties in de sneeuw. Tijd voor een hernieuwde kennismaking in de sneeuw van Insbruck (Oostenrijk).
Met een nieuw uiterlijk, een rijkere uitrusting en nieuwe motoren is de Chevrolet Captiva klaar voor 2011. Pas op voor de combinatie 3.0 V6 en automaat, de 2.2 diesel is juist een aanrader.
Plus
- zeer ruim
- uitstekend op de buitenweg, verdienstelijk in het terrein
- sterke, stille, zuinige 2.2 dieselmotor
Min
- automaat voelt bestuurder niet goed aan (3.0 V6)
- gering maximaal aanhangergewicht
Conclusie
De Chevrolet Captiva is in 2006 geïntroduceerd. Nog altijd scoort de Captiva prima als het gaat om binnenruimte, terreinwaardigheid en een scherpe prijs/prestatie verhouding. Om ook op andere punten concurrerend te blijven, heeft de Captiva voor modeljaar 2011 een nieuw uiterlijk, een aangepast interieur, een opgewaardeerde uitrusting en nieuwe motoren gekregen. De visuele aanpassingen zorgen ervoor dat de uitstraling hoogwaardiger werd.
De nieuwe 3.0 V6 benzinemotor is helaas geen aanrader: deze presteert matig en de automaat voelt de bestuurder niet goed aan. De 184 pk sterke 2.2 liter dieselmotor is juist een regelrechte aanrader: deze krachtbron is sterk, stil en relatief zuinig. Dat geeft de Captiva nieuwe energie voor de komende jaren.