Bouwjaar | 20-06-2013 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.664 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.162 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
€ 34.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2013 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.664 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.162 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GD Cartrading B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeweide 12 |
Postcode | 7005 AV |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27408027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gdcartrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2013
Technische informatie
Koppel: 556 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 484 x 210 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.713 kg
Laadvermogen: 432 kg
GVW: 2.145 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 292 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik in de stad: 18,9 l/100km (1 op 5,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: De auto's worden verkocht onder handelsvoorwaarde zonder garantie.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
te koop aangeboden werkelijk in een zeer goede staat verkerende Chevrolet Camaro 6.2 8-cil SS uit bouwjaar 2013.
Het betreft hier om een bijzondere uitvoering met een performance pakket zoals een aangepaste uitlaatsysteem [zeer bruut geluid] en de remmen en de vering is aangepast.
Ook is de Chevrolet origineel door GM motorsport devision getuned waardoor de Chevrolet niet 400 maar 500 PK heeft.
Werkelijk een zeer aparte uitvoering welke fantastisch rijd en welke een echte blikvanger op de weg is.
Inruil is mogelijk tegen handelswaarde.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.