Bouwjaar | 27-07-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.712 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.564 cc |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.712 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.564 cc |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Iwan van Lankvelt auto's |
Contactpersoon | Iwan van Lankvelt |
Adres | Nistelrodeseweg 7A |
Postcode | 5406 PT |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 255888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Gewichten
Ledig gewicht: 1.722 kg
Laadvermogen: 332 kg
GVW: 2.054 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Met zijn uitstraling en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een krachtige motor van 326pk geeft deze auto zijn sportieve prestaties. In deze uitvoering is de Camaro voorzien van mooie, maar ook functionele sportstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels en neerklapbare achterbank.
Zonder uw ogen van de weg te halen bedient u de radio met de audiobediening op het stuurwiel. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Deze auto is voorzien van boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!
= Bedrijfsinformatie =
U BETAALT GEEN AFLEVERING OF RIJKLAAR MAAK KOSTEN ,klik voor meer info op AUTOUDEN.NL en bekijk de uitgebreide informatie of bel 0653 351421, onze flexibele openingstijden NA TELEFONISCHE AFSPRAAK zijn van maandag t/m donderdag van 09.00 uur tot 21.30 uur vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur tijdens deze openingstijden zetten wij uw aangekochte auto direct voor u gratis op naam. graag tot ziens in Uden. Wij zijn Cargo export partner afmelding op locatie tot 21.00 uur avonds mogelijk. Omdat e-mail beantwoording niet altijd direct mogelijk is adviseren wij u ons te bellen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.