Bouwjaar | 01-01-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.700 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.564 cc |
Vermogen | 238 kW (324 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.700 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.564 cc |
Vermogen | 238 kW (324 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R'marnico |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lofoten 121 |
Postcode | 2721 JE |
Plaats | Zoetermeer |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10503344 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 275/40 R20
Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 192 x 138 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.458 kg
Laadvermogen: 647 kg
GVW: 2.105 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,35 l/100km (1 op 9,7)
CO2-uitstoot: 246 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze Chevrolet. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Ook 20 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen zijn aan boord.
De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Audiovolume aanpassen of wisselen van radiozender: dat gaat makkelijk en veilig met de audiobediening op het stuur. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. Deze Chevrolet is voorzien van centrale portiervergrendeling en toerenteller.
Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.